17.10.05

CANTIGUEIRAS

Cantigueiras














(Cantar)

Canta miña compañeira,
Miña compañeira canta,
Canta miña compañeira,
Que tienes linda garganta.

Y, ay, déjame subir
Al carro carretero
Déjame subir
Al carro que me muero,
Morena, ay por tí.

Sei toca-la pandeireta
Tocar sei o violin-e
Tamen sei facela burla
De quen a faga de min-é.

Y, ay, déjame subir ...

Todo el mundo es contra min-e
Morena porque te quiero,
Todo el mundo es contra min-e
Y yo contra el mundo entero.

Y, ay, déjame subir ...

(Maneo de Caión)


Agora que veu a guerra
Leváde-los homes todos,
Levado o meu queridiño,
Lévame a vista dos ollos,

Ai, le, le, ...

Heiche da-la despedida
Con rosas e caraveles.
No teu corazón conozco
Que la despedida quieres.

Ai, le, le, ...

Etiquetas:

1 Comments:

At 8:40 a. m., Anonymous Anónimo said...

Amigo pulgarcito, veo que últimamente andas seducido por los aires celtas galegus. Que mejor que escuchar una gaita mientras se saborean los frutos del mar... unos mejillonciños, un vasiñu de turbiu y pegarle forte a la cantigueira.

 

Publicar un comentario

<< Home